TERMOS E CONDICIÓNS DE VENDA

 

TERMOS E CONDICIÓNS DE VENDA

1. Facer un pedido
Ao realizar un pedido na tenda en liña de “Elaborados Cárnicos Emdeza S.L.”, o comprador acepta as condicións de venda descritas abaixo.

Por defecto, o programa emite unha factura simplificada do pedido realizado. En caso de requirir unha factura final correspondente ao pedido realizado na nosa tenda en liña, o cliente debe contactar Emdeza para a solicitude, ben a través do correo electrónico info@emdeza.es ou chamando ao teléfono 986781724.

Requirirase un contacto telefónico e un horario de dispoñibilidade do comprador para coordinar a entrega do pedido por parte da axencia de transporte.

O vendedor comprométese a enviar a todos os elementos en perfecto estado.
O cliente recibirá un correo electrónico a confirmación de que o pedido foi rexistrado, e outro cando sexa enviado.

2. Prezos
Os prezos amosados nesta tenda son expresados en Euros, IVE incluído, e aos portes inclúese debaixo do prezo dos produtos para incluilos á suma total.

A marca resérvase o dereito a modificar os prezos mostrados sen previo aviso.

Os descontos serán plasmados á beira do prezo de forma destacada.

3. Ofertas e promocións
No caso de existir ofertas ou promocións de duración determinada, estas serán válidas para as datas que se indiquen na tenda en liña. Aceptaranse pedidos realizados desde o primeiro día ata o último indicado nas condicións da oferta (ambos os incluídos). É posible que haxa lixeiros cambios ou diferenzas entre os relacionados coa oferta e os produtos reais.

4. Envíos
O transporte de mercadorías será soportado polo comprador, establécese un envío 6€ a calquera punto da península española. A partir de 50€ en compras, o envío será gratuíto.

Non se fan envíos para As Illas Canarias, Illas Baleares, Ceuta ou Melilla polo momento.

A marca resérvase o dereito de modificar as taxas de envío, sen previo aviso.
Os envíos desde a tenda Emdeza son feitos a través dunha empresa de transporte urxente e o sistema de transporte é frío. Para iso, o cliente informa ao vendedor sobre o horario da entrega e un contacto telefónico.

O cliente comprométese a recepcionar o seu pedido no horario informado.
En caso de non poder recibir a mercadoría no horario comunicado, recomendamos que o comprador se poña en contacto coa axencia para coordinar a entrega.

A axencia de transportes fará un máximo de 2 intentos para entregar a mercadoría, pois é un transporte en frío que necesita ser recibido no mínimo tempo posible. Se pasados estes intentos non puido facer a entrega ao vendedor, a mercadoría volverá de volta a fábrica.

O vendedor resérvase o dereito de volver enviar a mercadoría ao devandito comprador se non considera que esta poida volver ser entregada con garantías de recepción correcta.

5. Prazos de entrega
O prazo de entrega é de 48-72 horas de traballo a partir da recepción do pago.

Esta información é só para fins informativos. En ocasións, pode ser posible que algúns elementos non vai estar dispoñible dentro do anunciou prazos. Co fin de confirmación imos informarlles lo sobre posibles cambios dentro do prazo.
En caso de non haber existencia do ordenou elemento, que pode enviar un elemento semellante de igual ou superior valor, e que é por iso que antes de que tal cambio que vai en contacto co comprador.

6. Condicións de pagamento
Tarxeta de base: o pagamento da orde vai ser feita por tarxeta de base e só cando o vendedor recibiu a confirmación do seu banco sobre o pago da cantidade, o envío será emitido, e que o comprador será informado por correo electrónico.
En caso de problemas no recibo do pago por un prazo de 7 días hábiles, o vendedor pode cancelar a tal fin e que o comprador vai perder todos os dereitos sobre el.
No caso de que o comprador quere que os mesmos elementos que el quería na fallou orde, será necesario para poñer unha nova orde e iniciar o proceso de compra a partir de cero.

7. Garantía
Cada elemento é obxecto da garantía establecida por lei de acordo coa súa categoría.
No caso de que unha solicitude de garantía, a resposta adecuada vai ser dada en cada caso. Se non é posible solucionar o problema, o cliente pode elixir entre a compra de desconto elemento ou devolve-lo, e a cantidade anteriormente pagados completa será reembolsado.

8. Devolucións
Non se aceptan devolucións dos nosos productos.
Se hai algún problema con algún dos artículos, por favor, póñase en contacto co noso Departamento de Atención ao Cliente, no email info@emdeza.es ou no teléfono 986781724.

Para máis información, ver apartado 9 desta folla.

9. Queixas, incidencias e consultas
Para calquera queixa, incidencia ou consulta, por favor, informar por correo electrónico ao Departamento de atención ao Cliente: info@emdeza.es ou no teléfono 986781724.
En caso de reclamación, o vendedor será informado con antelación e inmediatamente para que poida informar dos pasos a seguir. Nunca máis volver mercadoría sen previo aviso.

O elemento pode ser trocado por outro ou o importe da mesma será reembolsado, incluíndo os gastos de envío.
Non hai reclamacións serán aceptadas en caso de incorrectos ou uso indebido do elemento.
En caso de danos derivados do transporte, estes deben ser indicados no preciso momento da entrega da mercadoría ao transportista empresa, facendo aparecer o albará, e, a continuación, e pronto como sexa posible, o comprador pode enviar o vendedor tal incidente a través do correo electrónico info@emdeza.es. Se o comprador non dar aviso dentro de 3 días, as mercadorías aparecen como aceptado polo beneficiario sen dar orixe a posteriores reclamacións por danos para o transporte ou contido.

10. Reserva de propiedade
A mercadoría pertence a “Elaborados Cárnicos Emdeza S. L.” ata o pagamento do importe total.

11. Dereito de admisión
“Elaborados Cárnicos Emdeza S. L.” resérvase o dereito de rexeitar peticións, cuxos custos de transporte desproporcionalmente superar o custo da orde.

12. Correspondencia
Para máis información e solicitudes sobre as súas ordes, entrega de notas, facturas ou elementos compras, por favor, sempre indicar o teu número de cliente ou o correspondente número de orde/documento, enviar a súa pregunta para o correo-e info@emdeza.es ou no teléfono +34 986 781 724.

13. Protección de datos
Os seus datos persoais proporcionados a “Elaborados Cárnicos Emdeza S. L.”, a fin de ser capaz de abastecemento de ordes vai ser protexido respectando a Lei de Protección de Datos de todos os tempos. Non facilitar os seus datos a terceiros, de calquera forma, excepto para as empresas de transporte, a fin de entregar a súa solicitude.
Esta tenda utiliza cookies que servir para o funcionamento da mesma e non conteñen datos de carácter persoal.

14. LOPD
En cumprimento da Lei Orgánica 3/2018 de Protección de Datos de carácter persoal, o usuario declara ter sido informado das condicións de protección de datos persoais, aceptando e consentindo o tratamento automatizado dos mesmos por parte de “Carne crúa Emdeza SL”, co obxectivo de manter informado sobre os produtos e servizos comercializados.
Se desexa exercer os seus dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición, pode facelo solicitándoo por correo electrónico a info@emdeza.es.

15. Xurisdición
Ambas partes, o vendedor e o comprador, con renuncia expresa a calquera lexislación ou xurisdicción que puidera corresponderlles, expresamente someterse á xurisdición dos xulgados e tribunais que corresponden para calquera diferenzas que poidan xurdir da interpretación desta orde. A lei do estado español aplícase exclusivamente.