Beneficios do consumo de carne na alimentación

Beneficios del consumo de carne en la alimentación

A carne é un dos alimentos máis completos para o noso organismo, ademáis de moi rico. Que nos aporta importantes vitaminas para a saúde, por iso, cando facemos unha dieta sen carne é máis difícil manter os niveis corretos de vitaminas e aminoácidos.

Obviamente, o seu consumo debe ser controlado, pois, como con todos os alimentos, os excesos non son bos.

A carne é fundamental nunha dieta equilibrada

Para manter unha dieta equilibrada é aconsellable variar o tipo de carne e os días que a imos consumir ao largo da semana, a fin de manter os niveis de colesterol e graxa nunhas cifras saudables.

Por exemplo, o solombo contén vitaminas B, e a carne de porco contén vitaminas B1, tendo un papel moi importante na correcta circulación do sangue.

A carne promove o crecemento muscular, grazas á cantidade de proteínas que contén, e que tamén axuda a reparación muscular.

As carnes vermellas conteñen Cinc que axuda a converter a graxa en enerxía.

Tamén atopamos minerais como potasio, calcio, fósforo, magnesio ou calcio. Estes minerais pódennos evitar problemas, tales como a anemia e axudarnos no bo funcionamento do cerebro.

A carne de ovella ou cordeiro contén ácidos grasos beneficiosos como o Omega 3 que aumenta as nosas defensas e axuda ao sistema inmunitario.

A AESAN (Axencia española de seguridade alimentaria) recomendamos comer carne moderadamente 2-3 veces por semana.

Este Nadal, disfruta do sabor e da tradición

Esta Navidad, disfruta del sabor y de la tradición

Para este Nadal en Emdeza recomendamos unha boa selección de produtos cárnicos de calidade no noso novo Pack de Nadal. Un gran agasallo cheo de embutidos gourmet como o salchichón e o chourizo de landra, medio centro de xamón Serrano Gran Reserva Duroc e un paquete de 4 chourizos extra atados a man e afumados con leña de carballo.

Fontes:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp